Bye bye (i några timmar i alla fall)

2012-02-04 @ 00:33:35
Hejsansvejsan!
Imorrn är det dags för mig att bege mig mot Visby där jag ska spendera mina två närmsta veckor. Det är nämligen praktikveckor för Midgårdsskolans medietreor, och det inkluderar mig. Jag kommer befinna mig på en reklambyrå som heter Oss och jag vet inte hur mycket tid jag kommer ha över till bloggen. Förhoppningsvis blir det nått inlägg i veckan. I alla fall lägesrapporter så att ni vet att jag lever!



Förutom att jag är onödigt förkyld och trött så slåss jag med min väska ikväll. Den vill inte rymma lika mycket som jag vill ha med. 07.40 går bussen från sjukhuset och ca 23.20 ska jag vara framme i Visby. Huga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0