Att utrusta ett hem

2012-01-19 @ 20:41:57
Dags för första riktiga inlägget!

När man ska för första gången flytta till ett eget hushåll så kan det kosta mer än man tror och det var en ren slump att jag upptäckte det här. I början, när projektet fortfarande var en bok, satt jag och googlade "flytta hemifrån" mest för att kolla vilka webbsidor som redan fanns om samma sak råkade jag ramla in på konsumentverkets hemsida och där stog det något som jag inte ens hade tänkt på..."Så mycket kostar det att utrusta en lägenhet"

Min första tanke var att: så dyrt kan det väl inte vara. Tji fick jag! 27 800 räknar de med att det kostar att köpa allt som absolut behövs till ett hushåll för en person. Det är pengar som jag absolut inte har just nu och troligast ingen annan vanlig 18-åring heller.

 

 



Bildkällor:
Kök
Badrum
Sovrum
Vardagsrum

Så mycket kostar det att utrusta en lägenhet


Kommentarer
Postat av: Evve

SPÄNNANDE!!! WOOOOHOO GO OLIVIA! Det här kommer bli fett med bra!

2012-01-21 @ 19:39:12
URL: http://earlysunsets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0