Update i från Norrköping

2012-09-01 @ 01:14:49
Mycket har hänt sen sist, men den största förändringen måste ändå vara att jag har flyttat till Norrköping. Varför? Jag kom helt enkelt in på utbildningen jag sökt (grafisk design och kommunikation)! Så nu bor jag inte hemma hos mamma och pappa längre utan har sedan i tisdags en egen liten lägenhet på ett studentboende som heter Fenix här i stan.
Och lite så här ser den nakna sanningen ut klockan ett på natten. Ganska tomt och obäddat. Jag har minst 3,5 m i takhöjd så även om lägenheten bara är på 20kvm så känns den mycket större. I morgon bär det av till IKEA och där ifrån kommer jag inte att komma tomhänt kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: zara

hej fin blogg :)
du får gärna gå in på min blogg och ge förslag på vad jag kan skriva på min blogg oså :)
skulle vara snällt !
http://zaradenunderbara.blogg.se/2012/september/hjalp.html#comment

2012-09-02 @ 16:33:32
URL: http://zaradenunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0